Самоосвіта педагога-організатора
Щур Наталії Володимирівни
Завдання самоосвітньої рорботи:
-виявлення особистісного рівня професійної компетенції на підставі самодіагностики;
-раціональне планування самоосвітньої діяльності з урахуванням основних напрямків у розвитку освіти;
-підвищення рівня організації навчально-виховного процесу;
-участь у шкільних та позашкільних конкурсах педагогічної творчості;
-проведення моніторингу професійного зростання;
-відвідування уроків колег, творче засвоєння кращих професійних ідей;
-активна участь у роботі МО вчителів гуманітарного та суспільно-естетичного циклів: підготовка та проведення показових уроків та позакласних заходів з метою реалізації проблемної теми; виступи з рефератами, доповідями.
Роботу над науково-методичною проблемною темою розпочато:
2019-2020н.р.
ІНДИВІДУАЛЬНА НАУКОВА-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМНА ТЕМА:
" Формування
соціально-зрілої, творчо-розвиненої особистості - громадянина України в умовах
Нової української школи".
Очікувані результати:
- ціннісне і шанобливе ставлення до історичних, культурних і духовних надбань рідного краю;
-сформованість соціальних мотивів поведінки;
-комунікативна компетентність;
-знання правил етикету та їх дотримання;
-морально-духовна зрілість.
Етапи роботи
над науково-методичною проблемною темою самоосвіти
І ЕТАП
Підготовчий 2019-2020н.р.
Завдання:
-Діагностика учнів щодо виявлення рівня навчальної підготовки, загальних здібностей, потенційних можливостей сформованості умінь навчатися;
-Накопичення й упорядкування науково-методичної літератури з проблемної теми;
-Вивчення та аналіз науково-методичних джерел, передового педагогічного досвіду;
-Накопичення теоретичних знань;
-Опрацювання моделей та можливих шляхів реалізації проблемної теми, добір оптимальних методів та прийомів навчання.
ІІ ЕТАП
Практичний (2020-2021н.р.)
Завдання:
-Апробація та впровадження в практику накопичення теоретичних знань;
-Практичне відпрацювання опримальних методів і прийомів роботи, які б сприяли формуванню компетентності учнів;
-Створення умов для формування компетентності учнів шляхом залучення до активної співпраці з учителем та активної участі в усіх етапах уроку;
-Пріорітетність групової роботи перед іншими видами навчальної діяльності.