26.04.2020р. Чорнобиль не має минулого часу!
Лунає дзвін.. Виходять ведучі.
Ведуча Чи буде квітень, як завжди
Дарунком весняної здоби.
Чи власним іменем біди
Ми назвемо його Чорнобиль?
Чи може викреслим його
З календарів своїх допоки
Нас теплий грітиме вогонь
Ще не відкритих ізотопів?
Безмежна мисль, немає меж
Її спинити годі!
І ти, Чорнобилю, ти теж
Не маєш меж сьогодні.
Ведучий. Стогне дзвін. Та найгіркішими нотами
звучать у ньому голоси Чорнобиля, катастрофи, яка ніколи не зітреться з
людської історії, не згасне у віках.
Ведуча. Шановні присутні! Сьогодні ми
проведемо вечір-спомин про трагедію Чорнобиля.
Полин-трава... Стародавнє містечко пригорнулося серед лісів і ланів до
світловодої Прип'яті. А звідки, з яких глибин народних придбала ти назву-
полин-трава?
Чорнобиль... Мертва зона... Сьогодні такі слова гірким болем відлунюються у
наших серцях. Заростають деревами, кущами, травою опромінені села. Вони
порожні, мертві. Поступово руйнуються хати. Разом із ними руйнуються, зникають
неповторні цінності поліської давнини.
Про жахливу подію важко згадувати, страх проймає душу при згадці про мільйони
загиблих людей, особливо молодих, які помирають повільно, але в тяжких муках.
Ще багато століть ця трагедія буде нагадувати про себе вадами у новонароджених.
Ранок... Чорний ранок... 26
квітня 1986 року.
О 1 годині 23 хвилині 40 секунд, коли всі безтурботно спали, над четвертим
реактором Чорнобильської АЕС нічну темряву розірвало полум'я. Мирна, щаслива
весна перестала існувати.
Учениця
26 квітня!
В ніч із забуття
Йде страшне створіння - атомне дитя.
Суть його безкровна і зіниць нема
І уста безмовні, і душа німа.
Вирвавшись на волю з мороку ночей,
Вже калічить долі і батьків й дітей.
Виродок - створіння ціль страшну таїть
Поглина сумління, душі нам двоїть.
Простяга до серця щупальця страшні
І вселяє муки, муки неземні.
Присипляє мозок посвистом глухим
Стронцієву дозу сипле, наче дим.
Учениця
26 квітня!
Люди не проспіть!
Атомне століття раною горить.
Кличе кожне серце стати з злом на боротьбу,
Щоб зустріли внуки вранішню зорю.
І виростають покоління
Котрі не чули тиші
Що зберегли ми, що надбали
Що дітям в спадок передать?
Тепер тут зона, а була земля,
Тут був чорнозем, а тепер Чорнобиль.
Учениця
Зоря полинова горить
І осяває в дооколі.
Порожні села, ниви голі,
Бур'ян, що з вітром гомонить.
Печать і пустка - на віки.
Мов сльози, роси серебріють.
І страшно, хижо, дико виють
В безлюдній Прип'яті вовки.
Ведучий. Ніяких сигналів про небезпеку, ніяких звісток про евакуацію. Лише згодом пролунали сигнали ЦО про негайний вивіз населення. Люди були забрані з вулиць, дехто встиг узяти в руки необхідне. Ніхто не думав тоді, що назавжди покидає рідну домівку.
Ведуча.Дно річки вистеляють
блискавки,
Метаються в повітрі ластівки,
Громи стрясають луни-перелуни,
І дощ між небом і землею струни
Сріблясто напинає на вітрах,
І чорні хмари навівають страх.
Куди не глянеш - все мов
нереальне.
Стоїть край шляху дерево печальне,
Гудуть дроти високовольтних ліній,
Чорніє човен між розквітлих лілій,
Лежить село, неначе на картині,
Біліючи хатами на долині.
А в тім селі ні голосу, ні звуку,
І вікна випромінюють розлуку.
І двері навхрест дошками забиті,
І журавлі криничні сумовиті,
І тихий сад біля старої школи,
І дітям у ній не вчитися ніколи.
Навколо
пустка і печаль біблійна,
Навколо смерть, незрима і повільна.
Чортополохом обрій заростає,
Зело і квіти стронцій роз'їдає,
І час пересипається пісками
На полі, що шуміли колосками.
А по ночах, трагічне і фатальне,
На землю ллється світло астральне,
І фантастичне, сіре мерехтіння
Людей,
які від наглої біди
Пішли із цього краю назавжди.
Поволі слід за ними заростає,
І дощ свинцевий землю засіває,
І дно ріки встеляють блискавки,
І, розметавши крила, ластівки
Ширяють на чорнобильських вітрах,
І чорні хмари навівають страх.
Ведучий.
Біда розчинилася у духмяному повітрі, у біло-рожевому цвітінні яблунь та
абрикос, у воді сільських криниць, у всій красі. Та хіба тільки в ній? Вона
розчинилась у людях. Ця трагедія увійде в історію, в усі хроніки 'людства як
невигойна рана на тілі України. Увесь цей жах відгукнувся болем у серцях
мільйонів людей. За покликом рідної
землі на захист свого народу першими до палаючого реактора по тривозі прибули
пожежники по охороні Чорнобильської АЕС на чолі з начальником корпусу
Володимиром Правиком. Потім прибуло
підкріплення з міста Прип'ять на чолі з Віктором Кібенком. Вступивши у
вируюче полум'я, у смертельну небезпеку, якою дихав реактор, пожежники в ту
ніч, не шкодуючи ні сил, ні самого життя, виконали присягу на вірність народу
України.
Інсценівка вірша С. Йовенко
По черзі виходять
чотири учениці в чорних хустках, четверта - з дитиною на руках.
Автор
Зойкнула Земля чаїним криком:
1-ша учениця Сину, вбережи і захисти!
Автор Вийшла мати і з іконним ликом.
2-га учениця Йди, синочку. Хто ж, коли не ти?
Автор
Спалахнуло небо, впало крижнем:
3-тя учениця Сину, збережи і захисти!-
Автор
Вийшла Жінка з немовлятком ніжним:
4-та учениця йди, коханий. Хто ж, коли не ти?
Автор
...І уже ні сина, ані мужа.
Лиш розверсті зорані поля.
Та пліч-о-пліч стали Біль і Мужність.
Дух і Воля. Небо і Земля.
Учень. Вогонь
і землю зріднили собою
І кипіла у них під ногами земля
Навіть небо двигтіло од вогненного болю
І тривога палюча долітала здаля.
А трагедія кожную мить наростала
Мов зібрала зі світу пожежі, розплати, війну.
І немов з Хіросіми, з безодні повстала
Перед людством, відкривши тайну свою.
Як спинити її - гуртувало єдине бажання,
Не терпілось, не ждалось - загрожував згаслий час.
Невпокорене атомне випробування
Впало вперше, пожежники мужні, на все.
Учениця. Лейтенанти
- хлопці непохитні,
Молоде, вогненне покоління.
Ви, як пам'ять у тривожнім світі
Раду незнищенного коріння.
Першим важко. Ви ж були найперші,
Із вогню та в полум'я шугали
Не для подвигів і не для звершень
Ви ж собою людство заступали.
Та серця, мов кремені, не вгасли
Залишались іскрами на тверді
Тільки жити - в нас бунтує спрага,
Та продовжить пісню родоводу.
А лишилась вірності присяга.
Батьківщині. Матері. Народу.
Ведучий. Через 2 тижні після аварії красивий юнак, відважний офіцер Віктор Кібенок помер, так і не побачивши народженого вже після трагедії молодою дружиною первістка. Тепер про Віктора і його бойових соратників кажуть: був добрим, чесним, сміливим, принциповим, любив сім'ю, друзів, багато жартував. Його улюбленою приказкою була: «Тримайтесь ближче до життя, хлопці».
Ведуча. Із вогню у
безсмертя смерть поправши ступили вони. Одразу за
пожежниками приступили до роботи медики. Швидко зорієнтувавшись в обстановці,
надавши першу медичну допомогу визначили межі часу перебування в радіоактивній
зоні. Медики працювали цілодобово.
Учениця.
Люди в білих халатах до землі вклоняюся вам!
В час біди - ви солдати! Чи ангели милосердя?
Це крізь ваші серця йде жорстока передова
Де незвично чатують порожні очиці смерті.
Скільки крапельок крові волає у мікроскоп
Про третину життя. Що тільки й встиг хтось прожити
І тривожно сьогодні, мов у горлі саднить волосок.
Учень
... йдуть колони, колони, колони...
Розминаються повні - порожні,
Незбагненна процесів болю,
У автобусах тих подорожні
Ідуть наче із долі в недолю
На вокзали, в лікарні, у безвість
Із Чорнобиля, з Прип'яті, звідки?
Розтривожено вуликів безліч
Невидимого стишені свідки.
Ведучий. Сьогодні - День пам'яті, День скорботи і роздумів. Бо нам таки є над чим замислитись. Живемо на технологічному вулкані. Чи не повториться трагедія в іншому місці? Чи стали ми більше шанувати рідну землю? Тож запалімо поминальну свічку - свічку надії 26 квітня. Хай полум'я свічок у наших душах зіллється в одне полум'я віри. Ми будемо жити! . . (Діти запалюють свічки в пам'ять загиблим)
Сьогодні згадаємо тих перших, які кинулися у вогонь, у небезпеку, які затулили собою усіх нас. Це Віктор Кібенко, Володимир Правик, Микола Ващук, Володимир Тищура, Микола Титенок, Василь Ігнатенко..та інші
Усього у ліквідації
наслідків Чорнобильської катастрофи взяло участь 600 тисяч осіб, зокрема,
українців - 350 тисяч.
Померло після Чорнобильської аварії 14 тисяч ліквідаторів-у країнців.
На сцену виходять учні-читці.
1-й учень
Ті, що згоріли в огні
В перші хвилини двобою,
Землю прикрили собою,
Як наші діди на війні.
Не залишили пости,
Мужньо стояли на герці,
Пам'ятник їм вознести
Треба у кожному серці.
1-ша учениця
Перший удар на себе...
Перший вогонь на себе...
З полум'ям стали до бою,
З полум'ям смертоносним.
І заступили собою
Світ - що малий, що дорослий.
2-й учень
Світ з посивілим житом
З цвітом і гроном калини,
З вічним дитячим сміхом,
Що на вустах Батьківщини,
Світ - із лугами , лісами,
З ріками і зорею,
З чистими небесами
Над скупаною землею.
Виходить учениця (мати) з немовлям.
2-га учениця
І віддали все, що мали:
Життя - що одне в людини.
Вірю, що врятували
Долю моєї дитини.
Спи
мій синочку, спи!
Сплять українські степи,
Вітер з Чорнобиля спить.
Краще його не будить.
Сонечко наше ясне,
Хай нас біда обмине.
В хату не пустим біди -
Треба дитинці рости!
Ведуча. Ми схиляємо свої голови перед усіма, кого
сьогодні вже немає з нами, перед тими, хто ціною власного життя оплатив шанс на
життя мільйонів.
Хвилина мовчання, хвилина мовчання...
Це мить не прощання, а вічне стрічання
Із тими, кого вже не стрінемо ми.
Коли наступає хвилина мовчання,
У пам'яті нашій клекочуть громи.
Тож устаньмо і - помовчимо мить - у пам'ять про тих, хто заснув вічним сном,
сказавши своє вагоме слово в цій трагедії.
Чути звук метронома.
Хвилина мовчання.
Ведучий. Наслідки вибуху четвертого реактора Чорнобильської атомної сколихнули весь світ. В результаті аварії стався величезний викид радіоактивних ізотопів з активної зони реактора, які радіоактивною хмарою перенеслись на великі відстані.
Радіоактивного забруднення зазнало майже 50 відсотків території України. В життя мільйонів людей увійшли слова радіація, зона, відселення, ліквідатор.
До слова запрошується ліквідатор Чорнобильської АЕС Чубунов А.І.
Ведуча. Як багато горя... Воно б'є у наше серце,
у свідомість. Страшне чорнобильське лихо і досі продовжується, забираючи все
нові й нові жертви.
Але я вірю, що пісня у лузі ще озветься і доля сонечком зійде, з'явиться
радісна веселка після чистого дощу над тобою, мій краю.
Учениця
У лугах пишається калина,
Біжить по каменю вода.
За руку мати молода
Веде у світ малого сина.
Щебече, мов пташа, дитина,
Цвіте і сяє далина,
Але тривожна і сумна
Лежить під небом Україна.
Здається, ніби мирна днина,
Проте, Чорнобильська біда
Не проминула без сліда.
І гіркота пече полинна.
Передчуття терзають злі;
Повторювать все важче й важче,
Що вічно будуть син і мати,
І будуть люди на землі.
Ведуча. Для України, для всіх, хто прямо чи побічно причетний до трагедії Чорнобиля та її наслідків, час ніби розділився на дві частини: до 26 квітня 1986 року і після нього. Цим частинам часу в народі вже дано назву - два кольори часу, і тому недаремно пісня, яку ви зараз почуєте, стала символом червоного і чорного кольорів в долі України та її народу.
(Виконується пісня «Два кольори»)
1-й учень Кохану землю вбили без ножа,
Витає смерть невидима над нами,
Волає криком зболена душа,
Димить реактор горя небесами.
2-й
учень З колючим
терням на чолі вінець.
Земля у зоні - як у домовині...
Хоч лжепророки дзвонять про кінець -
Жива ж душа, і жити в Україні.
3-й
учень Кривава
тінь від чорного хреста
Лягла степами аж на хвилі моря.
Пекельна зона - дика і пуста,
Гірка, як полиновий присмак горя.
4-й
учень Ще
б'ється серце, бо ж душа жива.
Хоч рясно зародила садовина -
Та смертю дихає отруєна трава
І плаче стронцієм поранена калина.
5-й
учень Хати
скресають болем у селі,
Жевріє ранок в голубім віконці,
І півень на трухлявому щаблі
Курчаток будить грітися на сонці.
6-й
учень Зіржавіє,
згниє колючий дріт,
Натомлена краса зітре кайдани,
Проб'є кровинка товщу чорних літ,
Жива роса загоїть земні рани.
Ведучий. Наче збулися пророчі слова Апокаліпсису від Іоанна
Богослова про зірку Полин (як відомо, чорнобиль - трава родини полинових)
«Засурмив третій Ангел, - і велика зоря спала з неба палаючим смолоскипом. І
спала вона на третину річок та водні джерела. А ймення зорі тій Полин. І стала
третина води як полин, і багато людей повмирали з води, бо згіркла
вона...».
1-й учень Впала з неба до долу потривожена
Ангелом зірка.
Покотилась до обрію, збурила
зоряну синь.
На душі стало сумно,
на устах стало солоно-гірко,
Бо чорнобиль-трава - то полин.
1-ша у ч е н и ц я
Чом же ти, Україно,
материнська вербова колиска,
Знов така мовчазна,
мов обпалена груша стоїш?
І течуть твої сльози,
і болять твої рани так близько.
Чом не просиш у Бога здоров'я
для діток своїх?
2-га учениця Ти завжди була з Богом,
не нужденна ні хлібом, ні сіллю.
Як допустила, щоб скалічили душу свою.
Впала з неба зоря, покотилась
Чорнобильська зірка...
Встань, моя Україно, простягни
свої руки до неба,
Знай, що Бог ще чекає молитву твою.
3-тя учениця Князівська земле!
Плачуть твої предки
Трагічним сном, століттям замалі,
Чорнобиль був, Чорнобиль попередив
Про те, що може статись на землі.
Чорнобиль був і є, і завжди буде
В серцях дитячих, мов набатний дзвін.
Ані душа, ні розум не забуде,
Що долю багатьом скалічив він.
5-та учениця Радіаційна днина б'є на сполох,
Радіаційні стогнуть небеса.
Двадцятий вік як доля, а не спомин.
Як хліб душі, як мамина сльоза.
6-й учень Та Бог дав нам життя і треба жити,
Щоб не музейним експонатом стати,
А вирости людьми і так творити,
Щоби нічим нікого не лякати.
Ведучий. Наша пам'ять і пам'ять багатьох наступних
поколінь знову і знову буде повертатися до трагічних квітневих днів 1986 року,
коли ядерна смерть загрожувала всьому живому і неживому.
Громадськість стурбована розбудовою існуючих АЕС, експлуатація яких не дає
цілковитої гарантії безпеки для людей і природи.
Ведуча. Мимоволі хочеться гукнути: «Люди! Схаменімося!
Дзвони Чорнобиля б'ють на сполох! І, як писав Хемінгуей, не питайте, по кому
подзвін. По кожному з нас.
Коли ми
цей урок засвоїм,
Що, ідучи всесильно до мети,
Не треба забувати про озони,
Про землі й води, жита срібний дзвін,
Щоби ніколи омертвілі зони
Нащадкам не залишити своїм?
Ведучий. Чорнобиль дав нам
кілька моральних уроків трагедії;
1-й урок -
безвідповідальності (ми не були готові до такої аварії ні морально, ні
технічно. І коли вже сталася
трагедія, довго все подавалося в присмерках напівправди);
2-й урок - милосердя (всі люди відгукнулись на біду,
прийшовши чорнобильцям на допомогу: збирали кошт у фонд Чорнобиля;
діти-чорнобильці відпочивали й оздоровлювались у санаторіях, таборах
відпочинку);
3-й урок - патріотизму (ми мусимо завжди пам'ятати про
подвиг пожежників, щоб у потрібну хвилину стати на захист, прийняти правильне
рішення, насамперед думати про тих, хто нас оточує, а не про себе; бути чесними
і сміливими, бути людьми, гідними свого народу і не зганьбити його; любити й берегти
рідну землю).
Ведучий. Хоч минуло 32 роки з того трагічного дня, наслідки Чорнобильської трагедії
відчуваються сьогодні. Збільшились захворювання та смертність людей, поширились
дитячі захворювання. Ми, нинішнє покоління, повинні робити все можливе, щоб
зберегти своє життя і життя майбутніх поколінь: дбати про чистоту землі,
насаджувати дерева, прикрашувати землю квітами, травами, не забруднювати ріки,
ставки та джерела.
Ведуча О Боже Великий, наш Боже, наш
Боже!
Дай певність на радість,
умнож наші сили,
Аби підняли ми обпалені крила,
Щоб швидше минувся час
лиха й випроби,
Щоб змився дощами пекельний
Чорнобиль...
СЦЕНАРІЙ ДО 8 БЕРЕЗНЯ!
Ведучий 1 Добрий день, дорогідрузі! Найкращими, найтеплішими, сонячними словами вітаємо жінок у переддень гарного весняного дня - 8 Березня!
Ведучий 2 Крізь несподівані березневі віхоли й відзимки лине до нас сонячна весна, бентежить душу світлими сподіваннями. В отій природній мінливості, у змаганні холоду й тепла, похмурості та ясності сьогодення є дивовижне свято - 8 Березня.
Ведучий 1 3 давніх - давен на нашійукраїнськійземлі образ довгожданоївесниуособлювалагарна молода дівчина з вінкомквітів на голові. Народний образ весни - це образ краси, сили і надії. Першим і по - жіночомуособливиммісяцем є Березень. Він, як мовиться в народі, й усміхнеться і заплаче, і ошкіриться крутим норовом.
Тому в цьомумісяці ми зібралисьсвоєюшкільною родиною, щобвшануватижінку - матір, бабусю, сестричку - всіхжінок на землі. З першим словом пошанисьогоднізвертаємось до жінок - матерів, бошануємо маму за її ласку і любов, за недоспаніночі і колисковіпісні, за їїтихумову і лагіднувдачу, за науку.
Ведучий 2 Нев'янучої краси, здоров'я міцного, вірного кохання, материнської радості, любові живодайної з весни до весни, з року в рік - на весь вік бажаємо всім нашим жінкам - вчителям, однокласницям, мамам, подругам.
Ведучий 1 Щиро вітаємо васзі святом весни - 8 Березня. Адже від вас починається все найкраще на землі.
Дорогінаші гості нехай хвилининашогосвяткового концерту будуть для вас подарункомнапередодні свята. А відкриває наш концерт 2 класзісвоїмипривітаннями.
( На сцену виходитьучні 2 клас)
Ведучий2 І знову починається весна,
Так, як було це ще у неоліті.
Лиш перша брунька вибухне на вітті,
І знову починається весна!
І знову починається життя,
Швидкі шалені зміни на землі,
Кінчається симфонія зими
І знову починається краса.
Ведучий 1. Саме так: знову починається краса...Краса в усьому: краса розквіту землі, кохання, краса у ніжності дівчат, у чарівності та загадковості жінок.
Ведучий 2. Жінка-мати... Кожна людина, кожен народ має свої святині. До таких святинь насамперед належить любов до матері, до тієї жінки, яка дала нам життя, яка нас виплекала, виростила і виховала.
Ведучий 1.
Хоча яку б ми вибрали з доріг, якими б ми пішли шляхами, та через тернибід ми повертаємось до мами. Матерівмільйони, і кожна з них неселюбов у серці до дитини. Жінкиоднаковопрекрасні, особливо коли тримаютьдитину. Та найчарівнішіжінки наУкраїні.
(На сцену виходятьучні 2 класу)
Пісня:
Ведучий 2 . Віями під сніжників підморгнула весна. Березень надає природі живу силу, а нашим матусям - чарівність і красу.
Ведучий 1. Коли приходить березень, матусі та вчителі раптом починають загадково усміхатися і підсвідомо ловити руками промені - маленькі уламки сонця.
Ведучий 2. 8 Березня - не просто жіноче свято. Можна дозволити собі трохи помріяти, пофантазувати, чи просто згадати щось світле й хороше.
Ведучий 1. Подивись на наших вчителів. Вони такі замріяні. Цікаво як вони відповідатимуть на наші запитання.
Андрій , покажи свій майстер - клас!
УЧЕНЬ підходить з Капелюхом довчителів і задає питання,
під фонограму грає музика
Пісня:
Ведучий 1. Жіноче свято! Квіти, подарунки.
Ведучий 2. Усі жінки посміхаються. Вони радіють, що нарешті настав і їхній день.
Ведучий 1. В цей день ми бажаємо вам добра,
І квітів букети, й весняного тепла.
Ведучий2. Святом не просто він зветься -
Жіночим днем називаєм його недарма:
В цей день посміхається сонце,
Різнобарвною здається зоря.
Ведучий 1. В день цей чарівний, незвичний
Важливіші стаємо ми всі.
Ніяковіє кожен з нас трішки
Бо народили всіх нас жінки!
(На сцену виходять учні 3 класу)
Пісня:
Ведучий 2. Мама... Це слово, яке найчастіше повторює людина в хвилину страждання і горя. І кожен несе в серці любов. Кожен скаже : "Найкраща мама - моя мама".
Ведучий 1. Але жінка - не лише мама, а й господиня, берегиня роду. Поряд із нею майже завжди - чоловік, господар.
Ведучий 2. Чому ж часто чоловіки так не люблять, бояться хатньої роботи, всіма можливими способами уникають її
Ведучий 1. Можливо, (учень?_______________________________________________допоможе нам знайти відповідь на це болюче запитання.
ВИКОНУЮТЬСЯ ГУМОРЕСКИ
1.Жінки наші нарікають - це вже звичним стало:
Що ми вдома по хазяйству помагаєм мало.
Любі наші! Ми б охоче вам допомагали,
Якби нас за це хвалили газети й журнали.
Та не тільки щоб журнали, не самі газети, -
Щоб славили художники, скульптори, поети.
От якби намалював хтось велику картину -
Сидить дядько серед кухні, чистить картоплину.
Або якийсь скульптор виліпив фігурку -
Стоїть дядько над плитою, общипує курку.
Якби так нас прославляли, я б прибіг з роботи
І пірнув би з головою в домашні турботи.
2.- Вчорабуло у жінокміжнародне свято.
То визнаєте, щомамі подарив мійтато?
- Щось, напевне, ізприкрас?-питаютьдитинку.
- Краще! Таторозібрав, нарешті, ялинку.
3.Кажечоловік до жінки: «То ж жіноче свято,
А тивирішиламити посуди багато.
Думаєш, що я у тебе такийвжечерствий?
Діло принципу, сьогодні - посуду не мий!
Жінкам треба раз у рікхоча б відпочити.
Цю свою посуду взавтратизможешпомити».
4.
Ведучий 2. Так, і саме з цього приводу у Мене сьогодні з батьком була серйозна розмова.
Ведучий 1. Ну і про що ви говорили?
Ведучий 2. Я попросив у Тата грошей. А Тато мені каже: "Коли ж ти зрозумієш, що в житті є речі набагато важливіші за гроші?"
Ведучий 1. Іщо ти йому відповів?
Ведучий 2. Що я це вже давно зрозумів. Але коли я веду ці речі в кафе, без грошей ніяк не обійтись.
(На сцену виходятьучні 4 класу)
Ведучий 1. А зараз невеличка вікторина. Або конкурс "Найрозумніший". Ми читаємо запитання і можливі варіанти відповіді. Потрібно вибрати одну із даних, або запропонувати свій варіант оригінальної відповіді.
1). Відома казка має назву:
а) босий
б) у кросівках
в) у валянках
2). У відомій казці коза принесла козенятам:
а) пепсі
б) ром-колу
в) орбіт без цукру
3) У казці "Коза-дереза" Коза говорила дідові неправду з такої причини:
а) зі скромності
б) сиділа на дієті
в) мала на меті швидше втекти
4). У казці "Ріпка" останньою на допомогу прийшла:
а) швидка допомога
б) пожежна служба
в) міліція
5). У казці "Червона Шапочка" вовк з'їв бабусю тому що:
а) хотів заволодіти її майном
б) хотів одружитись на Червоній Шапочці
в) був психічно хворий
Ведучий 2. Не вдалось заплутати гостей своїми запитаннями.
Ведучий 1. Адже вони такі розумні, ерудовані, тому із завданням впорались блискуче.
Ведучий 2. Усі ми хочемо щиро побажати, щоб на свої печалі дивилися у мікроскоп, а на радощі - у телескоп. Щоб у пустелі вам завжди таланило на оазис, а в морі - на острів. Щоб руки, простягнуті до вас, завжди були дружніми, а вуста коханими. Щоб ваш сон був глибоким, життя легким, а гаманець важким!
Ведучий 1. Сьогодні вже не перший день весни, а надворі ще зимно. Але прислухайтесь до себе і відчуєте, як бринить у вашому серці маленький дзвіночок. То дзвіночок надії, яка повертається до нас із весною, із весняними піснями, та веснянками.
ТАНЕЦЬ «Веснянки» поч.. клас
Ведучий 2. Щастя вам наші дорогі матусі, бабусі, вчителі,дівчата, !
Хай воно входить у ваші домівки затишком, дзвінким дитячим сміхом, музикою, квітами, любов'ю.
Ведучий 1. А кому ж як не жінці, нести в наше життя цей божественний вогонь любові - щодня, щомиті й у всьому?
Ведучий 2.
Щиро зичимо світлої долі,
Нехай радує хлібне поле
Та весняні теплі зливи,
Щоб були ви здорові й щасливі.
Ведучий 1.
Щоб не знали незгод у дорозі,
Щоб стрічало добро на порозі,
І щоб щедрість та радість крилата
Не виходили з кожної хати.
Пісня:
Ведучий 2. Ще раз бажаємо вам безмежного щастя, міцного здоров'я, успіхів, благополуччя, любові й усього найкращого і до наступнихзустрічей.
Детальніше тут: https://hrapyn.webnode.com.ua/vse-dlya-vchitelya/stsenariji-ta-rozrobki/stsenarij-8-bereznya-2018/
Сценарій до Нового року
Перша ведуча.
Добрий день усім, хто в залі!
Час нестримно йде, минає,
Ось і знову в рідній школі
Новорічне свято в колі.
Друга ведуча.
Тут і діти, і дорослі -
Всі такі вони хороші,
І красиві, милі, щирі,
І веселі, й жартівливі.
Перша ведуча.
Мабуть, хочете співати?
Танцювати, в ігри грати?
Діти. Хочемо, хочемо!Друга ведуча.
От чудово! Як це добре!
А тепер усіх із Новим роком привітаємо одразу!
Перша ведуча.
Хай ялинка вся засяє,
Вас привітно зустрічає,
Можна вже тепер сказати:
Здрастуй, новорічне свято!
Сяй, ялиночко, ясніш,
І на нас усе дивись.
Як ми будем танцювати,
Ще й співати, в ігри грати.
Друга ведуча.
Усе це добре і чудово, тільки от ялиночка ще й досі не засвітила своїх вогників.
Перша ведуча.
А хто її засвітить?
Друга ведуча.
Як, хто? Дід Мороз, звичайно!
Перша ведуча.
Дід Мороз? А де ж він? Свято вже розпочалося, а його ще й досі немає.
Друга ведуча.
То, мабуть, треба сказати чарівні слова!
Перша ведуча.
Ану, скажи, швидше. Друга ведуча. Як там?.. Дід Мороз, прийди?.. Не пам'ятаю...
Перша ведуча.
Я так і знала, коли треба щось зробити чарівне, ти обов'язково щось губиш чи забуваєш. Як тепер діяти? (Виходить хлопчик-ведуний.)
Ведучий. Дівчата, що трапилося?
Перша ведуча.
У нас виникла проблема. Треба сказати чарівні слова, щоб до нас на свято прийшов Дід Мороз, а вона (вказує на другу ведучу) забула чарівні слова.
Ведучий. І все? Я думав, щось серйозне, а тут чарівні слова. Зараз я допоможу. (Витягає з кишені мобільний телефон.) Набираємо. Натискаємо. Розмовляємо.
Перша ведуча.
Дідусю Морозе! Алло! Де ви? Ми на вас давно чекаємо. Що? Що ви кажете? Снігуронька? Де? Що? Коли? Ви вже тут? То просимо!
(Лунає музика, заходять Дід Мороз і Снігуронька.)
Дід Мороз.
Добрий день, мої хороші,
Хлопчики, дівчатка гожі!
Став це зараз поспішати я до вас до школи,
І відразу ж я потрапив у цей зал чудовий.
Так поспішав оце до вас, що ледь не розтанув,
Бо було дуже спекотно їхати з світанку.
Сани мої, мов на крилах, так швидко летіли,
І віхола та злі бурі все ото мигтіли.
Снігуронька.
Добрий день усім дитятам!
З Новим роком! Гарним святом!
Поспішали ми на гру
Що автомобіль загруз
У пухнастому сніжку.
Ось тому ми затримались.
Просим вибачити нас,
З Новим роком усіх вас!
Друга ведуча.
Дідусю Морозе, ми на вас давно чекали,
Свято ще й не починали, засвіти ялинку нам!
Дід Мороз.
Ялинко! Ялинко! Вогні засвіти!
Друзі у гості до тебе прийшли,
З вікон танцюють зіроньки-сніжинки,
Нумо заспіваємо всі біля ялинки.
(Лунає пісня «Три белых коня» на муз. Є. Крилатова.)
Дід Мороз.
Гарно заспівали. Діти, а хто знає, як зустрічають Новий рік у різних країнах світу?
Перший учень.
В Італії є дивний звичай: у новорічну ніч викидати на вулицю з вікон різний старий непотріб: посуд, поламані двері, речі.
Другий учень.
У Фінляндії дівчата в новорічну ніч кидають через плече черевик. Якщо він упаде носком до дверей - бути весіллю.
Третій учень.
У Японії до новорічного столу господині готують рисове печиво - символ достатку сім'ї, відварюють макарони - символ довголіття, готують горохові страви - символ здоров'я, а з рибних страв готують коропа - символ сили. А діти у новорічну ніч ховають під подушку малюнок із зображенням корабля з вітрилами, на якому пливе семеро казкових чарівників - сім покровителів щастя.
Четвертий учень.
У Румунії новорічні свята проходять із піснями, танцями, колядками. Виконується ритуальний танець кози.
П'ятий учень.
У давнину в Австрії та Німеччині, коли на вулиці з'являвся сажотрус, люди намагалися доторкнутися до нього і вимазатися сажею, це вважалося запорукою щастя.
Шостий учень.
Монетний двір у Відні впродовж багатьох десятиріч до святкування Нового року карбує спеціальну монету-сувенір. На ній зображено дитинку верхи на свині.
Сьомий учень.
У народів Угорщини на новорічному столі немає жодної страви із птиці, щоб щастя не вилетіло з дому.
Восьмий учень.
Звичай дарувати новорічні подарунки прийшов до нас зі Стародавнього Риму. Першими подарунками були гілочки лавра, які символізували щастя й удачу в наступному році. Римляни на новорічних подарунках писали побажання та жартівливі вірші.
Дід Мороз.
Добре підготувалися. А хто знає, хто приносить на Новий рік подарунки?
Усі.
Дід Мороз!
Дід Мороз.
Так, а ще хто?
Дев'ятий учень.
У різних країнах господар новорічного свята має різні ймення. В Англії - Санта Клаус. Цей дідусь теж, як і наш, із довгою білою бородою. На ньому червоний жупан, червоні штани, у руках він тримає мішок із подарунками. На голові у нього - червоний ковпак із дзвоником.
У Німеччині Санта Клаус з'являється на віслюку. Перед сном діти ставлять на стіл тарілку для подарунків, які їм приносить Санта, а в черевик кладуть сіно - гостинець для віслюка.
Десятий учень.
В Італії старенька чарівниця Бефані пробирається в дім на мітлі через камін і кладе дітям подарунки у черевики.
Одинадцятий учень.
У Франції Діда Мороза звати Пер Ноель. Це високий дідусь із білою бородою в хутряній шапці, червоному плащі, оздобленому білим заячим хутром.
Дванадцятий учень. У Болгарії Дід Мороз одягнений у вивернуту баранячу шкіру, оздоблену стручками чорного перцю. У руках він тримає годинник, що сповіщає про прихід Нового року. Його звати Мікулаш.
Тринадцятий учень.
У Швеції перед Новим роком діти вибирають королеву Світла Лючію. Її одягають у білу сукню, на голові у неї корона із запаленими свічками. Лючія так само приносить подарунки дітям і свійським тваринам: киці - вершки; собаці - цукрову кістку; віслюку - солодку морквину.
Чотирнадцятий учень.
Японського Діда Мороза звати Сеґацу-сан - господар Нового року. Колумбійського - Папа Паскуале, а італійського - Баббо Натале.
П'ятнадцятий учень.
А в Україні дітей частує подарунками Святий Миколай. Хочете подивитися виставу про Святого Миколая?
Дід Мороз і Снігуронька.
Хочемо! Хочемо!
Міні-вистава
Мама.
Діти, хутенько лягайте спати! Бо завтра Святий Миколай.
Оленка.
Мамо, розкажи нам про Святого Миколая.
Івасик.
Так, розкажи, розкажи, матусю!
Мама.
Святий Миколай дуже любить діток. Він захищає їх від усього лихого. Хорошим і слухняним він приносить подарунки і кладе під подушку, у шкарпетки, чобітки, черевики, а неслухам - різочку, щоб ті виправлялися.
Оленка.
Мамо, а чи можна нам замовити подарунки Святому Миколаю?
Мама.
Звичайно, можна. Напишіть йому листа, хто чого бажає, і він неодмінно здійснить ваші бажання. Ви ж у мене діти слухняні! Еге ж?
Діти.
Так! Так!
(Діти пишуть листи і лягають спати. Іде дівчинка з подарунками, її зустрічає Чорт.)
Чорт.
Добрий день, дівчинко, куди йдеш?
Мабуть, цукерочки у мішку несеш?
Коли мішок не віддаси,
Ще й подарунків, ковбаси,
То будеш ти у пеклі жить,
Ніхто тобі не допоможе.
Оленка.
Ой, лишенько, що ж мені оце робить?
Що я вдома всім скажу?
Чорт.
Ти мені ще попатякай, бач, яка бридка!
Ну, як, віддаєш? А якщо ні, то зараз я тебе в мішок!
Там так темно і холодно. Враз ізмерзнеш. (Забирає мішок.)
Оленка.
Як моторошно! Аж руки й ноги тремтять.
(З'являються діти.)
Перша дівчинка.
Привіт, Оленко, добрий день,
Немає сил чекать лишень.
Принесла ти нам подарунки?
Оленка.
Я... подарунки загубила...
Друга дівчинка.
Що? Загубила? Як же так? Ти що, здуріла? Ми так усі їх все чекали, Тебе в віконце виглядали. А ти? Ось бач, на біду всі дарунки загубила!
Оленка (плаче).
Простіть мене! Простіть! (Виходить Чорт.)
Чорт.
Ха-ха-ха! Усім ура! Добрий день! Чого ви, вкопані як пень? Бач, подаруночки у мене, поглянь, і вибирай своє.
Діти.
Але ж порожні всі вони! Лише обгорточки одні!
Чорт.
Які ж обгортки, о, краса! Давай, підходьте, не біда, що там цукерочок нема,
Зате, яка ж оце краса!
Діти.
Отак, вже вдруге знов обман.
Чорт.
Що то за шум, що то за гам? (Виходять ангели.)
Перший ангел.
Добрий день, діти маленькі,
Хороша втіха для батька й неньки,
Чому ви чорта не прогнали?
Чом ви пішли? Очей не мали?
Другий ангел.
Не бачите, що це обман?
Що хоче він вам зло завдать,
І в пекло разом всіх забрать!
Третій ангел.
Щоби неслухами ви стали,
Вередували, вчитись перестали?
Не соромно це вам?
Ангели (разом).
Молімося! Чуєм-чуєм дзвін небесний,
Ніби сон, замріяно-чудесний.
Діти.
Ми сприймаєм вищий Божий знак,
Жити і творити тільки так!
(Виходить Святий Миколай.)
Миколай.
Добрий день, всім мир вам, діти!
Рік тому бував у вас, і знов хочу подивитись,
Хто кращим став, а хто сплутав.
Розкажіть мені, любі діти, що з вами сталось, чом сумні?
Чи вам нема чим похвалитись? Де ваші мрії голубі?
Перша дівчинка.
Повірили малому чорту,
А він усіх нас обманув...
І подарунків не віддав,
Хоч не його це, добре знав.
Друга дівчинка.
Святий та добрий Миколаю!
На тебе ждемо вже давно,
Простиш чи ні, цього не знаєм -
Тебе ми любим все одно.
Святий Миколай.
Гаразд, гаразд, Бог з вами завжди, ви, діти, милі й добрі,
Не будьте злі та нерозважні, щоб я гордитися міг вами,
Щоб вже прийшовши через рік, Я міг сказати: «Мир вам, люди!»
З вас буде толк і лад усюди,
Так будьте в злагоді, здорові,
Хай буде лад у вашім домі!
(Лунає пісня «Ой, хто-хто Миколая любить». Діти прокидаються і знаходять подарунки.)
Дід Мороз.
Бачу, бачу, що і до вас приходив Святий Миколай.
Снігуронька.
Діти, а до нас із Дідусем Морозом докотилася звістка, що у вашому класі є учні, які гарно співають, танцюють, декламують вірші. Може, продемонструєте нам свої таланти?
(Діти виступають перед Дідом Морозом та Снігуронькою)
Дід Мороз.
Діти, а чи любите ви грати у всілякі ігри?
Діти.
Любимо!
Дід Мороз.
Тоді давайте ми з вами поділимося на дві команди: перша команда - Діда Мороза, а друга - Снігуроньки.
Гра «Жартівливі запитання» (вікторина)
1. Що можна побачити із заплющеними очима? (Сон.)
2. У кого вуса довші за ноги? (Таргана.)
3. Який годинник показує правильний час тільки двічі на добу? (Той, що зупинився.)
4. Який півострів говорить про свої розміри? (Ямал.)
5. Чи може страус назвати себе птахом? (Ні, він не говорить.)
6. Коли руки бувають займенниками? (Коли вони ви-ми-ті.)
7. Що знаходиться між горою і долиною? (І.)
Гра «Хто швидше сяде»
У грі беруть участь шість осіб по троє в кожній команді. По колу розставляють п'ять стільців, учасники гри стають у коло навкруг стільців. За сигналом під музику учасники рухаються по колу, коли музика припиняється, гравці мають швиденько сісти на стілець. Хто не встигає, виходить із гри. Після кожного разу один стілець приймають. Виграє останній учасник.
Гра «У яких казках та кінострічках зустрічаються цифри 3 і 7?»
Приміром: «Три горішки для Попелюшки»; «Троє поросят»; «Три товстуни»; «Д'Артаньян та три мушкетери»; «Три ведмеді»; «Вовк та семеро козенят»; «Квітка-семицвітка»; «Казка про мертву царівну та сімох богатирів».
Дід Мороз.
Молодці, мої хороші! Повеселили ви мене,
От награвся, наспівався, а тепер в дорогу час!
Снігуронька.
Дідусю! Куди ти збираєшся? А про головне ти забув?
Дід Мороз.
А що ще? Снігуронька. Про подарунки!
Дід Мороз.
Галунки?
Снігуронька.
Не дочуває, чи що? Подарунки!
Дід Мороз.
Які ще рунки?
Снігуронька.
От і хитрий Дід Мороз! Ану, діти, голосно всі разом скажемо.
Діти.
Подарунки!
Дід Мороз.
Ну чого це так кричати,
Аж у вусі дзеленчить,
Та ось вони, заховались у мішку.
Усім дітям підбирав я і цукерки, і горішки,
Танки, ручки, і точилки, рукавички, шоколадки,
Ляльки, шаблі і книжки.
Підставляйте свої ручки - ми даруєм подарунки.
(Дід Мороз і Снігуронька роздають подарунки.)
Снігуронька.
Прийшов час уже прощатись,
Треба далі нам рушати.
Тож прийміте на прощання наші кращі побажання!
Хай вам сонечко сміється, і наука хай дається!
Дід Мороз.
Не привчайтесь у роботі
Відкладати все на потім!
Хай щастить вам, діти, всюди,
Хай ростуть з вас гарні люди!
Снігуронька.
Зоставайтеся здорові, далі нам рушати час!
Дід Мороз.
Через рік обов'язково в гості прийдемо до вас!
(Діти співають новорічні колядки, щедрівки.)
Сценарій свята до Дня вчителя
(голос за кулісами)
Якщо люди самі
не вміють літати, нехай навчать літати своїх дітей. Літати високо, далеко,
красиво. І настане час, коли діти розкриють крила і полетять. Нехай дорослі просто
підуть за дітьми, щоб оберігати їх від падіння. І тоді вийде, що вони теж
летять...
ВИПУСКНИКИ
1.Учити літати...
2.Учити мріяти...
3.Учити творити...
4. Це призначення педагога.
5. Ми, цьогорічні випускники, хочемо привітати
сьогодні вас, наші дорогі наставники, із професійним святом - Днем учителя і
найкращі слова привітання адресуємо вам:
6. суворим і ніжним,
7. мудрим і чуйним,
8. тим, хто кожен день відкриває нам шляхи таємниць,
9. тим, хто за будь - якої погоди приходить до нас у
клас,
1- тим у кого сивина на чолі,
2- тим, хто є нашим другом та порадником у скрутну
хвилину,
3.- тим, хто все ж таки нас любить, хоч інколи
говорить протилежне,
4- всім тим, кому горде це імення " Вчитель" - ми
присвячуємо сьогоднішнє свято.
(вальс )
1. Прекрасної осені в кожну школу приходить
учительське свято. Це час, коли шелестить падолист і снує у полі мереживо
бабиного літа, перед вікнами будинків пломеніють чорнобривці, жоржини та
айстри, немов дарують весь жар своєї любові нашим вчителям.
2. Багряним
листом зацвітає осінь... Учителю... це тобі вона відкриває двері рідної школи,
барвистим серпанком бабиного літа стрічає на рідному порозі, промінчиком сонця
сяє в очах дітей, твоїх дітей.
1. Блищать ранкові роси... Учителю... Це тобі вони
дарують свої перли краси - прийми їх.
2.Усміхаються сонячні зайчики на шибках вікон рідної
школи... Учителю... Це тобі вони дарують сонячну днину серед дощової осені. 1.Листя
з клена падає, тулиться до землі... Учителю... Це тобі воно устеляє шлях до
школи барвистим покривалом - пройдися по ньому, і ти відчуєш, що таке щастя.
2. Мерехтять зорі... Учителю...Це тобі вони дарують
свої ясні ночі.
1.Світить місяць... Учителю... Це для тебе він готовий
не спати цілу нічку.
2.Плаче хмарка...Учителю... Це вона просить в тебе
пробачення від імені усіх учнів, які образили тебе.
1.Дзвенить дзвоник... Учителю... Це він дякує тобі за
знання, які ти даєш учням
. 2.І як шкода. Що небо одне, що тільки раз на рік
буває таке чудове свято. Як День Учителя, твій день.
1.І як би там не було б, яка б загадка не ховалась за
горизонтом сьогодні ти, учителю прийми найтепліші та найщиріші вітання від
своїх учнів, у серцях яких вогником Віри, Надії та Любові вічно
палатиме твоя Мудрість, Турбота. Ласка, Любов.
Ведучий. Завжди: (говорять частинки фрази по
черзі)
вранці і
вдень,
ввечері і
вночі,
взимку і влітку,
вдома і на
роботі,
в місті і селі,
з сім`єю і з
друзями, з нами,
Вашими учнями-шибениками,
будьте
такими ж класними і прикольними якими Ви є зараз.
Ведуча.
Щастя Вам, здоров`я, наснаги і доброго настрою.
ПІСНЯ
4. Про директора в школі кажуть, що
він завжди йде попереду часу і весь колектив школи веде за собою. Директор
робить усе, щоб у школі панували взаєморозуміння дітей, батьків, учителів,
досконалість і високий професіоналізм, гуманість і справедливість.
Вед1. Шановні педагоги! З нагоди
професійного свята вас вітає директор школи Алла Валеріївна Савченко ( виступ
директора школи)
Ведучий 1.
Із року в
рік вчитель продовжує себе в своїх учнях. Його думки, почуття щиро віддані
дітям. Він працює на майбутнє. Образ улюбленого вчителя, доброго і вимогливого
ми будемо пам'ятати все життя.
Ведучий2. Як мати назавжди запам'ятовує перше
слово дитини, перший її крок, так і ми навіки збережемо у пам'яті та серці
своїх перших вчителів.
Ведучий 1
Всіх першокласників стрічає учитель початкових класів!
Ми їх сьогодні привітаєм із святом і усіх відразу.
Спасибі вам, що із маляток ви учнів ростите у школі
Ви перша вчителька, і діти не забувають вас ніколи
Ведучий 2
Зустрічайте
зі словами привітання учнів початкових класів.
1. Шановні наші вчителі,
Прийміть вітання від найменших учнів
Ми ці рядки читаєм від душі,
Щоб було більш у вас слухняних учнів
Ми всі так хвилювались,
Усі у мам своїх питались,
Чи на місці банти, стрічки,
Чи румяні у нас щічки,
2.Нам казали учні школи,
Що проблем у вас доволі
І педради, і наради
І об'їзд із райвно
3.Атестації, контрольні
Перевірки з облвно
А ще у вас атестації
Курси підвищення кваліфікації
5. А ділянки щоб шкільні
Не стояли в бур'яні.
В класах щоб усе блищало
І на місці все лежало
6.Інформація шкільна
Щоб у папках вся була
А досягнення шкільні
Хай учні носять в голові
7.Як же жити далі нам -
Завзятим школярам?
А вам бажаєм в щасті жити,
Не хворіти, не тужити
8.Наших внуків ще повчити,
Щоб у всіх були квартири,
І машини, й дачі
Щоб вас доля не минала,
Була гарна вдача
9.Особливі побажання класоводам -
вчителям:
Щоб для кожного дитятки
Ви були, як мама й татко,
Щоб для кожного синочка
Ви були, як мама - квочка
10.Щоб ваш важкий, почесний труд
Був плідним, як багата осінь.
І кожен день, що йде новий,
Хай тільки щастя вам приносить.
11.Ваше слово мудрість України,
Праця Ваша - доля трударя.
Кетягом червоної калини
Вам за це вклоняється земля.
Серія1
Дитинство Дитячий лепет Серія 1
1.Я прийшла до
школи вчитись,
Бо поставила
мету,
Що директором я стану,
Коли трішки
підросту.
2.Я також прийшла учитись
Зараз хочу вам сказать,
Скласти розклад
в школі зможу,
Лиш би всі предмети знать.
3.Поки ще казати рано,
Може в фізики піду,
Чи географом я стану
В клас екватор принесу.
4. Поки ще казати рано,
Може, в математики піду.
Чи фотомоделлю стану,
Як по росту підійду.
5. Мрію стати хіміком
Таблицю підучу
І нові елементи
У ній я допишу.
6. «Ей, бі, сі» ми всі писали
На англійській мові
Ну і букви вам скажу
Ні « Ан де стенд» та й годі.
7. Все учитись і учитись
А я вирішив давно
Фізруком прийду до школи
Буду грати у футбол.
8. Я банкіром хочу стати,
А ще буду депутатом,
Бо люблю галасувати.
І розводити дебати.
9.А у мене у портфелі величезний пістолет
Тільки б вчителька не знала
Де сховав я цей предмет.
А коли дорослим стану
Першокласників навчу
Пістолет цей знов дістану
« Вчитись» ! -всім їм накажу.
10. Ось так. На заздрість бякам-букам,
Наш клас усім покаже клас!
Навчай нас, школо, всім наукам.
Ми ще здивуємо всіх вас.
11.Ми всі відчули як ніколи:
Навчання - справа надскладна
Та згодом на уламках школи
Напишуть наші імена
Ведучий 1
Учителю - яке прекрасне слово! Багато хочеться мені сказать.
Але про те я поведу тут мову, що вчителів потрібно
шанувать.
Повинні бути вдячні ми довіку, за їхню віру, ласку і
тепло,
За те, що розуміли нас, любили, за допомогу, чуйність
і добро.
Ведучий 2
За ті знання, які ви нам давали, за те, що часто , як
і ми були дітьми,
Любити землю й матір нас навчали, щоб ми росли
хорошими людьми.
Директор в школі - ніби мати.
Сувора добра краща всіх,
Працює з дня у день завзято,
На неї нам жалітись гріх.
Спасибі, наш директор милий,
Ми вдячні вам до сліз.
Не знаємо, де берете сили,
Тягнути такий важкий віз!
Завуч в школі - опора надійна,
Як Всесвіту давнього ті три кити.
Отож ми сьогодні окремо вітаєм
Тих, в кого турбот, крім уроків, -
гора !
Спасибі їм треба сьогодні сказати,
Вклонитись йому низько прийшла вже пора !
Є серед нас майсри пера і слова,
Що вміло відмітають всю полову.
І мову нашу чисту і дзвінку,
Плекають, ніби квітку у вінку.
Бажаємо знавцям Тарасового слова,
Щоб процвітала українська наша мова !
Знавці Шекспіра, Гете, Конан-Дойля,
Нехай частіше посміхається вам доля.
Щоб ви, не лише в віршах і піснях,
Скрізь побували у чужих світах.
Яка Земля чарівна - просто диво!
Ми ж люди на планеті голубій.
Живемо тут комфортно і щасливо,
нам весело і радісно на ній.
У школі географію вивчаєм,
щоб добре знати, що навколо нас:
Материки, моря, ліси, канали,
і гори, й ріки в різні ери й час.
Хто у школі загадковий, хоч усе на світі знає,
Але завжди нас дивує і про дивну річ питає.
Де індукція магніта і куди її поклали.
Поки досліди робили, все магнітне поле вкрали.
Зичим їм експерементів щоуроку вдалих лише,
Не жаліймо компліментів всім, хто фізикою
дише !
Учителям уклонімось доземно
Що вчили й вчать з нами мову іноземну
Бажаю, щоб могли всі по-англійськи говорити,
На належному щоб рівні у Європі всім нам жити.
Хто у школі найпрудкіший і бадьоро виглядає?
Дітей щоранку на зарядку виганяє.
Кроси, біг, стрибки, змагання -
Лише мужнім це під силу.
Вчителю фізкультури учнівське вітання
Й побажання щастя щире !
В школі нашій вже віддавна, скільки школі нашій літ,
Стільки разом існує чарівний
книжковий світ.
Стріне там бібліотекар, допоможе
все знайти,
Звідти вже ніхто не зможе в клас без
книжки зайти.
Тож вітання теплі й світлі, тій хто книгу знайде нам,
Провести урок зразково допоможе вчителям.
Щоб щастя й радість вас не минали,
Щоб ви постійно гарний настрій мали,Ідіть в психологічний кабінет,
Психолог розкриє успіху секрет!
Ведучий 2.
Прийміть у подарунок пісню від учнів 9 та 10 класів.
Пісня «День вчителя»
Ведучий 1. Яке ж серце потрібно мати вчителеві,
щоб рік у рік щоденно віддавати ййого учням, і якою має бути любов, до дітей у
його добрій, терпеливій нестаріючій душі.
Ведучий 2. Але крім постійних думок про роботу,
наші вчителі ще й великі мрійники. І вже зараз вони мріють.
Ведучий 1. Які ж у них
мрії ? Щоб всі учні втекли з уроку?
Ведучий 2. Ні!
Ведучий 1. Щоб директор пішов у відпустку?
Ведучий 2. Ні!
Ведучий 1. Щоб вчительську зарплату підвищили у три рази?
Ведучий 2. Це нам не під силу. Я пропоную послухати учня
10 класу, який розкаже нам про мрії вчителів.
Ведучий 1.
Зустрічайте
Ведучий 2.
Хліб шкільний. Він такий нелегкий для людей:
Забуваючи власні тривоги
Вчити розуму інших чужих вам дітей,
Щоб прокласти в життя їм дорогу.
Ведучий 1.
За недоспані
ночі. Любов і тепло,
За бажання хоч чогось навчити,
За терпіння, усмішку, сердечне добро
Вам не раз ще подякують діти.
Ведучий 2.
А коли промайнуть ці безжурні літа,
І ми будем далеко від школи,
На листочках багряних напишем листа,
Що ми вас не забудем ніколи!
Ведучий 1.
Зустрічайте
учнів 5 та 6 класів
Ведучий 2.
Ох, вчителі!Їм спокій тільки сниться:
Коли ми знов «блукаєм» навмання
І знов, і знов в журналах «одиниці»,
Вони в двобій вступають за знання
Ведучий 1.
Вони доводять
нам: знання - перлина!
Ми маєм їм віддячити за те...
Пишайся вчителями, Україно,
Бо лицарі освіти - це святе!
Ведучий 2. А зараз прийміть у подарунок запальний танець
від танцювального колективу «
».
Ведучий 1. Дорогі вчителі! Ми щиро вдячні вам за вашу натхненну
працю, за ваше вміння долати життєві труднощі, за ваше невичерпне терпіння у
спілкуванні із нами, юними максималістами!
Ведучий 2. Повірте, що ми на сто відсотків розуміємо, наскільки
важлива роль учителя у становленні молодої людини, яка важка і виснажлива ваша
праця.
Ведучий 1. Як багато у слові «вчитель»
Поривання, любові, краси.
Воно аж по вінця сповнене
Юначим сміхом,
Батьківськими тривогами,
Трепетними дитячими надіями
І щирим уболіванням
За майбутнє своєї країни.
Ведучий 2. Зустрічайте учнів 7 класу Ведучий 1.
Ні, вчитель - не нудна щоденна справа,
Це - наче світлий промінь у вікні,
Найвищий сан, святе одвічне право
Зростити особистість на Землі.
Ведучий 2.
Без гордощів і зайвих сентиментів
Сьогодні треба зважити на те,
Що не бува без школи президентів
І бізнесмен без вчителя - пусте!
Ведучий 1.
Учитель - це наша совість.
Зразок в житті єдиний.
Без нього життєва повість
Не пишеться у людини.
Не має він свого часу,
Життя його тільки школа.
Учитель - це дружні класи,
Учитель - це така доля.
Ведучий 2.
Прийміть у подарунок сценку від
учнів 9 та 10 класу.
Ведучий 2.
І у цей день святковий, коли вчителі
Мають змогу хоч трохи спочити,
Ми бажаєм від учнів всієї землі:
Хай ваш шлях вистеляють лиш квіти.
Ведучий 1.
За бездонний колодязь душі своєї
За все те, що віддали і віддаєте нам,
Хай щастя вам буде зорею,
За все сьогодні ми гаряче дякуєм вам.
Ведучий 2.
Бажаєм злетів і нових висот,
Щоб труднощі зникли навіки,
Побільше щоб отримувати нагород,
І щастя плинуло, мов синьоокі ріки.
Ведучий 1.
Хай незгоди й негаразди вас обминають.
Хай душа і тіло ваші старості не знають,-
Щоб попри всі проблеми і капосні реформи,
Ви ніколи не втрачали бадьорої форми.
Ведучий 2.
Хай радість вам життя дарує,
Щоб посміхались ви весь час.
Хай мрії ваші всі здійсняться,
Прийміть низький уклін від нас.
Разом: З Днем УчителяСкільки б не судилося страждати,
Все одно благословлю завжди
Мить, коли учитель-математик
Каже: «Піднімайсь! До дошки йди!»Мить, коли окрилений філолог
прорікає: «Пишемо диктант!»
А рішучий завуч б'є на сполох;
«Кинь шпаргалку! Розвивай талант!»
3. Мить, коли усміхнений директор
на контрольну радісно спішить.
4. А галантний дядечко-інспектор
документи в папках потрошить!Коли тести пропонує фізик,
як біолог марно сушить мізок,
а географ дує, як містраль.
трудовик монтує «Шевроле».
3. Як завгосп комп'ютерами марить,
бібліограф книги роздає,
Щастячко шукать своє й моє.
В перший клас читати «Букваря»,
Школу рідну будемо любити
Ту, де кожна вчителька - зоря!
Учениця 4: Недовченими і заученими!
Учень 5: Веселими і засмученими!
Учениця 6: Окриленими і замученими!
Учень 7: Ледачкуватими і непередбачуваними!
Учениця 8: Непрощеними і пробаченими!
Учениця 9:Словом, любіть нас так, як ми вас любимо!
Усі разом: Ми вас любимо!
музикант настроює рояль,
2. Як
історик датами морочить,
фізкультурник біга, як Пеле.
Зарубіжник серенади строчить,
як психолог лине поза хмари
4.Скільки не
судилося б ходити
Усі разом:
Ведуча. Працівник освіти!-Одна з
найважливіших професій. Вона - для
обраних. Ви щодня стоїте перед прицілом сотень допитливих дитячих оченят,
палите, як хмиз, нерви, і все ж ведете дітвору на вищі сходинки пізнання.
Ведучий . До вчителя йдуть зі своїми
болями і радощами, черпають сили для підкорення нових висот, бо він заглядає у
минуле, живе у сьогоденні, прокладає місток у майбутнє.
Ведуча
. Яке ж серце потрібно мати вчителеві,
щоб рік у рік щоденно
віддавати його учням, і якою має бути любов,
до дітей у його добрій,
терпеливій нестаріючій душі.
Ведучий . Саме таким - люблячим, терпеливим, добрим і справедливим, закоханим у свою
справу , і присвячується сьогоднішнє
свято.
ПіСНЯ
Ведуча:
Ми кажемо
звичайними словами:
Людського
щастя вам, нових ідей,
Хай доля
добра завжди буде з вами.
Шлях пошуку,
науки і дерзань -
Таку обрали
ви в житті дорогу.
Тож здійснення
усіх ваших сподівань,
Щоб ви
відчули радість перемоги.
Ведучий:
Високих
злетів, творчих перемог
Ми щиро вам
усі бажаєм нині.
І ще багато
літ хай дасть вам Бог
Трудитись у
шкільній нашій родині.
Многії
літа.
ПІСНЯ
Ведуча:
Мій
вчитель... він ніколи не старіє,
Хоча на
скронях паморозь сивин.
Він, як
ніхто, нас юних розуміє -
Над ним
невладний навіть часу плин.
Він має
щиру, вічно юну душу,
Він поруч з
нами в щасті і журбі...
Освідчитись
в коханні зараз мушу
Тобі, мій
любий вчителю, тобі.
ТАНЕЦЬ
Ведуча. Із року в рік вчитель продовжує себе в своїх учнях.
Його думки, почуття щиро віддані дітям. Він працює на майбутнє. Образ
улюбленого вчителя, доброго і вимогливого ми будемо пам'ятати все життя.
Ведуча:
Учителю!
В тобі живуть і доброта, і мудрість.
Краса думок
твоїх захоплює завжди!
Ти сієш
зерна знань в дитячі душі.
Щоб
розквітали мрії на землі.
Привітний,
ніжний, відданий, дбайливий,
Спокійний,
доброзичливий в житті.
Ведучий:
Ти з
легкістю переконати вмієш,
Розрадити й
пробачить вмієш ти.
В своїй
натхненній праці ти щасливий.
Ти бачиш в
учнях кожен день себе.
У творчій
долі ти знаходиш сили,
учителю, ми
любимо тебе!
( музична
композиція)
Ведуча:
Живе
музикант у акордах,
Які на
концерті зіграв,
Спортсмен
видатний у рекордах,
Хірург - в тих,
кого врятував,
Художник
живе у картинах,
Живе
астроном у зірках...
А вчитель,
він, мабуть, єдиний -
У наших
серцях і думках.
Гадалка 13
ознак того, що ви вчитель
1. Ви несете
з дому все, що може згодиться на робочому столі.
2. Ви приносите в дім масу безкорисних, з
точки зору нормальних людей,ваших бизьких і рідних, які з острахом
спостерігають за тим, як швидко збільшується гора макулатури у вашому домі.
3. Ваша
сім*я принесена в жертву освіти, вона також працює разом з вами, хоча і не є
штатною одиницею. Працює тихо, жаліючи вас, а інші - проклинаючи школу.
4. Люди, далекі від освіти, не розуміють, коли
ви говорите про своїх 20 дітей і 40 батьків.
5. Кожна
неформальна зустріч з колегами ...... переростає у міні-педраду, не дивлячи на те,
що весь час клянетесь про школу не говорити.
6. Чужих
грошей у вашій сумочці більше ніж своїх.
7. Ви вскакуєте серед ночі, щоб записати якусь
геніальну ідею до завтрашнього уроку.
8. З вами
вітається половина району і ця ж половина оцінює- як ви, де ви, і з ким ви.
9. Ви умієте фарбувати, клеяти, забивати
цвяхи, ремонтувати меблі, реконструювати стенди, умовляти, пробачати, ходити на
роботу хворими і входити в чиєсь положення.
10. Ви не можете: змістовно відпочивати, говорити «
НІ» адміністрації, проходити мимо книжних прилавків.
11. У вашому житті в п*ять разів більше причин для
святкування - початок навчального року, початок семестру, кінець семестру - і в
п*ять разів більше причин для головної болі - початок навчального року, початок
семестру, кінець семестру.
12. Ви ніяк не
можете визначитись з 1 вересням - Приймати вам поздоровлення чи співчуття. Ну
ось всі ви спрвжні вчителі, але не дивлячись ні на що ви пишаєтесь
своєюпрофесією.
1.Учителю, який легкий твій труд,
Коли дитячі очі світяться завзяттям.
Все хочуть вміть і все бажають знати,
Toдi, учителю,
легкий твій труд!
2.Який приємний, вчителю, твій труд,
Коли ти
відчуваєш душ єднання,
Збулись у дітях мpiї й сподівання,
Тоді, учителю, приємним є твій труд!
1.Буває, вчителю, святим твій труд,
Коли маленьке
серденько дитяче,
Відчує біль
чужий, з біди чужої плаче,
Тоді, учителю,
святий твій труд!
2. Буває вдячним, вчителю, твій труд,
Коли тебе згадають через роки,
Ті, що давно пішли у світ широкий,
Тоді, учителю,
твій вдячний труд!
1.Учителю! В
тобі живуть і доброта, і мудрість.
Краса думок твоїх захоплює завжди!
Ти сієш зерна
знань в дитячі душі.
Щоб розквітали мрії на землі.
2. Привітний, ніжний, відданий, дбайливий,
Спокійний,
доброзичливий в житті
Ти з легкістю
переконати вмієш,
Розрадити й
пробачить вмієш ти.
1. В своїй натхненній праці ти щасливий.
Ти бачиш в учнях кожен день себе.
У творчій долі
ти знаходиш сили,
учителю, ми
любимо тебе!
Бо учитель
завжди розуміє,
бо учитель завжди всіх навчить,
І у скруті все ж таки він мріє,
Як би кращим це життя зробить.
Учитель - яке
прекрасне слово!
Багато слів
так хочеться сказати
Але про те я
поведу розмову,
що вчителів потрібно шанувати.
Повинні бути
вдячні ми довіку
За їхню
віру, ласку і тепло.
За те, що розуміли нас, любили,
За допомогу,
чуйність і добро.
За ті
знання, які ви нам давали,
За те, що
часто, як і ми, були дітьми,
Любити землю
й матір нас навчали,
Щоб ми росли хорошими людьми.
Спасибі вам, що ви на світі є,
Що сієте добро, як стиглий колос.
Ми пам'ятати будем все життя
Ваш мудрий,
тихий, терпеливий голос.
Спасибі вам, учителі мої,
Що ви вчите, як жити на землі.
І дім звести, і дерево садити.
З народом
працю й пісню розділити.
Сьогодні -
День учителя й тому
Ми кажемо
звичайними словами:
Людського
щастя вам, нових ідей,
Хай доля
добра завжди буде з вами.
Шлях пошуку,
науки і дерзань
- Таку обрали ви в житті дорогу.
Тож
здійснення усіх ваших сподівань,
Щоб ви відчули радість перемоги.
Високих
злетів, творчих перемог
Ми щиро вам усі бажаєм нині.
І ще багато літ хай дасть вам Бог
Трудитись у шкільній нашій родині (частівки про вчителів)
Учениця 1: Любі
наші наставники! У цей святковий день ми особливо болісно відчуваємо, як
безжально плине час, усвідомлюємо, наскільки важко вам торкатися жорстокою
правдою наших сердець, розуміємо, як нелегко часом знайти з нами спільну мову.
Учениця
2: Але саме
сьогодні ми можемо дозволити собі висловити наше давнє і сокровенне прохання.Учень 3: Дорогі
вчителі! Любіть нас такими, якими ми є!
Додайте текст тут...